ROOT
Нехай ці святкові дні наповнять ваші серця теплом, а домівки – затишком і радістю. Бажаємо миру, гармонії, здійснення мрій та віри в дива!✨ Нехай у ваших оселях завжди панують щастя та любов, а наша прекрасна країна буде сповнена світлом і добром! 💙💛
🅿️Поки очікуємо на відкриття основного паркінгу, для вашої зручності Забудовником облаштовано тимчасову парковку на прилеглій території біля секції 101. Рішення тимчасове, тому кількість місць обмежена🚗. 🔸Стоянка не охороняється, але закрита. 🔸Вʼїзд та виїзд авто – за ключем. 🔸На 1 квартиру видається 1 ключ. 🔸Після виїзду просимо зачиняти за собою ворота. 🔑Як отримати ключ: - Видача ключів здійснюється в секції 101, на ресепшн. - Ключі видаються тільки Власникам секції 101 або Уповноваженій особі Власника. - Обовʼязково за пред’явленням документу, що підтверджує особу отримувача. - Якщо Власник не може звернутись самостійно – необхідно подати заявку до КК в особистому кабінеті, і вказати ПІБ довіреної особи. Консьєрж перевірятиме заявки.
1. Питання з обслуговування 1.1 Нормативи прибирання будинків та прибудинкової території, обовʼязки консʼєрж-сервісу та управляючого. - Відповідна інформація буде розміщена на каналі керуючої компанії та в холах будинків, ви зможете ознайомитись у будь-який зручний час. 1.2 Що входить до прибирання прибудинкової території? Чи включено стилобат? - Стилобат ще не передано в обслуговування керуючої компанії, тому на сьогодні прибирання прибудинкової території це: вхідні групи будинків, прибирання сміттєвих урн, підмітання тротуарів вздовж будинків, зона тимчасового паркування секції 102, стрижка газонів в літній період, прибирання снігу та обробка в зимовий період. 1.3 Відновлення пошкоджених сходів вхідної групи 101 секції - Роботи з відновлення заплановані і будуть виконані Забудовником. 1.4 Чи можливо закупити стовпчики замість сфер для обмеження паркування? - На момент, коли надійшло питання, Забудовником вже були закуплені напівсфери. 1.5 Пропозиція від мешканців – встановити шлагбаум для контролю паркування біля секції 102. - Проєктом не передбачено паркування на території біля вхідної групи секції 102. Наразі ця зона використовується для тимчасового паркування, поки не запрацює паркінг. Але в подальшому це буде зона променаду – зона без авто. 2. Економічні питання 2.1 Чи відбувається постійна зміна вартості обслуговування. - Корегування вартості обслуговування відбулось один раз - з 1 червня 2024 р. – у звʼязку зі збільшенням цін на електроенергію і наразі становить 30,74 грн./м2. Інших змін вартості протягом періоду обслуговування не проводилось (з 01.10.2023 по 01.06.2024 вартість була – 26,36 грн./м2) В перші місяці здачі комплексу проводився перерахунок вартості – це стандартна практика в нових ЖК. А наразі в квитанціях нарахування проводяться за базовим тарифом - 30,74 грн./м2. Питання щодо перерахунку вартості обслуговування буде вирішуватись за підсумками витрат, надходжень та заборгованості за 2024 рік (відповідний річний звіт буде надано в лютому 2025 року). - Нарахування в листопаді-грудні 2024 року. По окремим приміщенням власники могли побачити більші суми в квитанціях (квартири, комори). Це пов’язано із донарахуванням за обслуговування - за період між отриманням права власності та укладанням договору з УК (не всі власники одразу прийшли до УК після отримання ПВ). Зараз в період листопад-грудень була проведена перевірка дати набуття права власності по приміщеннях. Було виявлено, що окремі власники не уклали вчасно договір із керуючою компанією ТОВ «Комфорт-Таун» і не сплачували за послуги в цей період. Водночас, згідно Законодавства, власник несе зобовʼязання - з моменту отримання права власності, не залежно від підписання договору з УК. Через це в окремих квитанціях зроблено донарахування. Якщо у вас зʼявляються питання по нарахуваннях - подавайте, будь ласка, заявку до УК, Вам нададуть розʼяснення, та, за необхідністю, акт звірки. 2.2 Звітування - Ми працюємо над підготовкою звіту з фактичних витрат та надходжень коштів. Він буде опублікований на сайті керуючої компанії і доступний для ознайомлення. В подальшому планується підготовка звіту щоквартально. 2.3 Підтвердження відсутності заборгованості перед постачальниками ресурсів (е/е, газ, вода). - Повідомляємо, що ТОВ «Комфорт-Таун» не має заборгованості перед постачальниками ресурсів за попередні періоди. На запит мешканців готові надавати офіційного листа від Товариства. 2.4 Хто закуповує газ, по якому тарифу: для населення чи для комерції? - Станом на 2024 рік газ для житлового комплексу закуповується Товариством по тарифам для населення. 3. Комунікація - Домовились вчасно попереджати про зміни в тарифі, зміни в квитанціях. 3.1 Управляючий відсутній в офісі - Робота Управляючого полягає у вирішенні цілої низки робочих завдань: вирішує поточні питання в будинках, перевірку персоналу, займається закупкою матеріалів, взаємодіє з адміністрацією та багато іншого. Саме тому його робота не передбачає постійного знаходження в офісі. Для прийому запитів від мешканців в офісі постійно працює адміністратор, також функціонує онлайн-сервіс для прийому заявок. Для зустрічі із управляючим ви можете звернутись до адміністратора у робочий час за телефоном +38 067 388 61 88 або подати онлайн-заявку і узгодити дату та час зустрічі. 4. Загальні питання 4.1 Хто буде обслуговувати обʼєкти: котельня, паркінг, стилобат, прибудинкова територія, ТРЦ. - На сьогодні ТОВ «Комфорт-Таун» обслуговує: 3 будинки, котельню та прибудинкову територію. Рішення по обслуговуванню інших об’єктів буде - із введенням їх в експлуатацію. 4.2 Чи керуюча компанія афільована з девелопером проєкту White Lines – компанією A Development? - Ні, це різні компанії, керуюча компанія не входить до групи A Development. ТОВ «Комфорт Таун», як керуюча компанія, була запропонована партнером проєкту – компанією FuturaHata. 5. Питання до Забудовника (інформацію надали представники Забудовника): 5.1 Введення в експлуатацію обʼєктів - Плановий період здачі паркінга: лютий-березень 2025 року. - Введення в експлуатацію ТРК - кінець 2025 року. 5.2 Чи гарантував відділ продажів встановлення генераторів в будинках від Забудовника? - Ні, такої інформації інвесторам не надавалось. 5.3 Яка ситуація із бомбосховищами? - Бомбосховище поруч з 102 секцією – власність ДП «Національний центр О.Довженка», воно і залишиться у власності Центру Довженка. Наразі триває погодження інвестиційного договору з ДП «Національний центр О.Довженка» щодо зведення надбудови над бомбосховищем, натомість Забудовник зобовʼязується його відремонтувати. Як надалі вирішить його використовувати власник – ми не знаємо. Найближче бомбосховище, зареєстроване в ДСНС – станція метро Голосіївська. 5.4 Тимчасова парковка - Забудовник вже облаштував тимчасову парковку за адресою вул. Васильківська, 3 (поруч зі 101 секцією, заїзд з вулиці Васильківської), наразі погоджуємо організаційні питання щодо користування парковкою. 5.5 Відновлення плитки в коридорі - Забудовник поступово проводить заміну плитки, що відшаровується. 6. Резервне живлення 6.1 Який період розтермінування кредиту? - Термін погашення кредиту – червень 2025 року. В разі, якщо на кінець періоду кредитування вартість витрат не буде покрита, відповідна частина обладнання буде повернута. 6.2 Чи був проведений аналіз ринку по резервному живленню? - Так, інформація надавалась мешканцям в чаті, а також особисто під час зустрічей із управляючим. Було вивчено 5 пропозицій рішень і за критеріями вартості, термінів виконання обрано поточного контрагента.
Друзі, у звʼязку з переходом комплексу на прямі договори із ДТЕК просимо укласти договір з 🔹ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» про надання послуг з розподілу електричної енергії та 🔹YASNO ТОВ «КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ». ‼️Після укладання договорів із ДТЕК та YASNO необхідно обовʼязково надіслати в керуючу компанію копію акту опломбування із зафіксованими початковими показниками лічильників на адресу: billing@comfort-town.com.ua Укладайте договори онлайн – це шкидко та зручно! 1. На сайті https://www.dtek-kem.com.ua/ua/enter-contract_all обираємо: - Укласти договір - Тип клієнта – Фізична особа - Обʼєкт – Квартира - Придбали квартиру в новобудові? - Укласти договір - Реєструємось та додаємо документи з переліку на сайті. Заявка розглядається в ДТЕК протягом 3-5 днів. Після розгляду заявки вам надійде повідомлення про укладення договору. Переглянути договір можна в особистому кабінеті ДТЕК. 2. Після отримання договору з ДТЕК наступним кроком необхідно укласти договір з YASNO: - перейти на сайт https://yasno.com.ua/electricity-supply-form - обрати Київ - покроково заповнити всі поля Форми Заявки - завантажити документи та очікувати повідомлення від YASNO. За більш детальною інформацією щодо укладення договорів просимо звертатись до контакт-центру ДТЕК та YASNO. Якщо у вас немає можливості самостійно займатись процесом укладення договорів, ви можете замовити послугу за телефоном: +380 (93) 255 85 07
Розʼяснюємо питання щодо нарахувань цього місяця. Згідно Законодавства України кожен співвласник багатоквартирного будинку несе зобов’язання щодо належного утримання спільного майна з моменту отримання права власності. У разі відчуження квартири чи нежитлового приміщення новий власник набуває усіх прав та/або обов’язків попереднього власника як співвласника. На цій підставі, цього місяця за окремими адресами відбулось нарахування вартості послуг керуючої компанії, а також консьєрж-сервісу, охорони, домофону та спожитих ресурсів (опалення, водопостачання, електроенергія) за попередні періоди – з дати отримання права власності на квартиру. Якщо у Вас залишились питання по вашому нарахуванню просимо подавати онлайн-заявки до керуючої компанії.
⚒️У звʼязку з будівельними роботами в секції 103, у четвер 14.11.2024 буде зупинено роботу вантажного ліфту протягом дня. Просимо власників врахувати при плануванні доставки вантажу.
♨️ В ЖК «White Lines » розпочались роботи з подачі тепла в будинки. Підключення відбуваються поетапно, процес планується завершити протягом тижня. ▶️Просимо перевіряти засоби опалення у приміщеннях щодо цілісності і подавати заявки до керуючої компанії в разі виявлення протікання
⚡️Станом на 25 жовтня зібрано 1.383.935,31 грн. Дякуємо всім за вашу участь!💚 ✅На сьогодні вже повністю змонтована система резервного живлення секції 102. Це дасть змогу забезпечити – найголовніше - роботу котельної комплексу🔥 А також живлення основних вузлів секції 102: - 2 теплопункти; - наносну станцію для подачі води; - аварійне освітлення МЗК та робочі місця консьєржів; - систему контроля доступу, домофонії та відеоспостереження; - обладнання інтернет провайдерів. ✅Закуплена основна частина обладнання для секції 101. ❇️Ми звертаємось до спільноти долучатись до збору, щоб разом забезпечити енергонезалежність будинків комплексу і зберегти комфорт та стан комунікацій під час блекаутів та морозів. ⚡️Інвестиція в автономне живлення — це не лише гарантія стабільного життя, а й підвищення привабливості Вашої нерухомості⚡️
⚡️За підсумками перших днів, станом на 16.09.2024 вже зібрано 258296,77 грн. Дякуємо всім за вашу участь!💚 Нагадуємо, що платежі обробляються банками протягом 1-3 робочих днів з моменту оплати, тому це ще не повна сума оплат на сьогоднішню дату 👍 ‼️Просимо звернути увагу: Для оплати внеску по реквізитах в банках, щоб платіж коректно зарахувався необхідно перевіряти: Отримувача платежу та обовʼязково вносити Призначення платежу з квитанції: Отримувач: ТОВ "КОМФОРТ-ТАУН" код ЄДРПОУ: 37652914 Р/р: UA063005280000026000000026495 МФО:300528 АТ «ОТП Банк» ‼️Призначення платежу - з квитанції: Разовий внесок на забезпечення резервного живлення будинку (проведення технічного переоснащення), Прізвище, ім'я, по батькові, Адреса, Номер особового рахунку - 8 цифр Приклад: Разовий внесок на забезпечення резервного живлення будинку (проведення технічного переоснащення), Коваленко Сергій Іванович, Ужгородський пров., 4/1, кв. 801, о/р 1101 2801 ▶️В разі, якщо банківський платіж було здійснено на ТОВ "Комфорт-Таун", але вказане не коректне призначення платежу, просимо скласти заяву до КК на зарахування коштів як "Разовий внесок на забезпечення резервного живлення будинку (проведення технічного переоснащення)" – це необхідно для коректного проведення платежу в бухгалтерському обліку. Ви можете передати заяву в паперовому вигляді в офіс КК, через консьєржа або поштою. Якщо такої можливості немає - скан-копію заяви можна додати в розділі "Заявки до КК" або надіслати на електронну адресу office@white-lines.com.ua ▶️Залишається питання із платежами в Монобанк. Ми звернулись до них із запитом налагодити коректну форму для оплати. В Монобанку повідомили, що працюють над вирішенням цього питання. ▶️В Приватбанку для зручності створено шаблон оплати - переходьте за посиланням та сплачуйте легко!
Проєкт включає встановлення системи акумуляторів із інверторами, що в автоматичному режимі вмикаються під час стабілізаційних відключень світла та блекаутів.