ROOT

10.01.2025 Друзі! Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та прийдешнім Новим Роком! 🌟🎄

Нехай ці святкові дні наповнять ваші серця теплом, а домівки – затишком і радістю. Бажаємо миру, гармонії, здійснення мрій та віри в дива!✨ Нехай у ваших оселях завжди панують щастя та любов, а наша прекрасна країна буде сповнена світлом і добром! 💙💛

10.01.2025 До уваги мешканців секції 101

🅿️Поки очікуємо на відкриття основного паркінгу, для вашої зручності Забудовником облаштовано тимчасову парковку на прилеглій території біля секції 101. Рішення тимчасове, тому кількість місць обмежена🚗. 🔸Стоянка не охороняється, але закрита. 🔸Вʼїзд та виїзд авто – за ключем. 🔸На 1 квартиру видається 1 ключ. 🔸Після виїзду просимо зачиняти за собою ворота. 🔑Як отримати ключ: - Видача ключів здійснюється в секції 101, на ресепшн.  - Ключі видаються тільки Власникам секції 101 або Уповноваженій особі Власника.  - Обовʼязково за пред’явленням документу, що підтверджує особу отримувача. - Якщо Власник не може звернутись самостійно – необхідно подати заявку до КК в особистому кабінеті, і вказати ПІБ довіреної особи. Консьєрж перевірятиме заявки.  

10.01.2025 ℹ️Друзі, публікуємо підсумки та основні питання-відповіді з нашої зустрічі зі спільнотою мешканців.

1. Питання з обслуговування  1.1 Нормативи прибирання будинків та прибудинкової території, обовʼязки консʼєрж-сервісу та управляючого. - Відповідна інформація буде розміщена на каналі керуючої компанії та в холах будинків, ви зможете ознайомитись у будь-який зручний час. 1.2 Що входить до прибирання прибудинкової території? Чи включено стилобат? - Стилобат ще не передано в обслуговування керуючої компанії, тому на сьогодні прибирання прибудинкової території це: вхідні групи будинків, прибирання сміттєвих урн, підмітання тротуарів вздовж будинків, зона тимчасового паркування секції 102, стрижка газонів в літній період, прибирання снігу та обробка в зимовий період. 1.3 Відновлення пошкоджених сходів вхідної групи 101 секції - Роботи з відновлення заплановані і будуть виконані Забудовником. 1.4 Чи можливо закупити стовпчики замість сфер для обмеження паркування?  - На момент, коли надійшло питання, Забудовником вже були закуплені напівсфери. 1.5 Пропозиція від мешканців – встановити шлагбаум для контролю паркування біля секції 102. - Проєктом не передбачено паркування на території біля вхідної групи секції 102. Наразі ця зона використовується для тимчасового паркування, поки не запрацює паркінг. Але в подальшому це буде зона променаду – зона без авто.  2. Економічні питання 2.1 Чи відбувається постійна зміна вартості обслуговування. - Корегування вартості обслуговування відбулось один раз - з 1 червня 2024 р.  – у звʼязку зі збільшенням цін на електроенергію і наразі становить 30,74 грн./м2.  Інших змін вартості протягом періоду обслуговування не проводилось (з 01.10.2023 по 01.06.2024 вартість була – 26,36 грн./м2) В перші місяці здачі комплексу проводився перерахунок вартості – це стандартна практика в нових ЖК. А наразі в квитанціях нарахування проводяться за базовим тарифом - 30,74 грн./м2.  Питання щодо перерахунку вартості обслуговування буде вирішуватись за підсумками витрат, надходжень та заборгованості за 2024 рік (відповідний річний звіт буде надано в лютому 2025 року). - Нарахування в листопаді-грудні 2024 року.  По окремим приміщенням власники могли побачити більші суми в квитанціях (квартири, комори).  Це пов’язано із донарахуванням за обслуговування  - за період між отриманням права власності та укладанням договору з УК (не всі власники одразу прийшли до УК після отримання ПВ).  Зараз в період листопад-грудень була проведена перевірка дати набуття права власності по приміщеннях. Було виявлено, що окремі власники не уклали вчасно договір із керуючою компанією ТОВ «Комфорт-Таун» і не сплачували за послуги в цей період.  Водночас, згідно Законодавства, власник несе зобовʼязання - з моменту отримання права власності, не залежно від підписання договору з УК. Через це в окремих квитанціях зроблено донарахування. Якщо у вас зʼявляються питання по нарахуваннях - подавайте, будь ласка, заявку до УК, Вам нададуть розʼяснення, та, за необхідністю, акт звірки. 2.2 Звітування - Ми працюємо над підготовкою звіту з фактичних витрат та надходжень коштів. Він буде опублікований на сайті керуючої компанії і доступний для ознайомлення.  В подальшому планується підготовка звіту щоквартально.  2.3 Підтвердження відсутності заборгованості перед постачальниками ресурсів (е/е, газ, вода). - Повідомляємо, що ТОВ «Комфорт-Таун» не має заборгованості перед постачальниками ресурсів за попередні періоди. На запит мешканців готові надавати офіційного листа від Товариства. 2.4 Хто закуповує газ, по якому тарифу: для населення чи для комерції? - Станом на 2024 рік газ для житлового комплексу закуповується Товариством по тарифам для населення. 3. Комунікація - Домовились вчасно попереджати про зміни в тарифі, зміни в квитанціях. 3.1 Управляючий відсутній в офісі - Робота Управляючого полягає у вирішенні цілої низки робочих завдань: вирішує поточні питання в будинках, перевірку персоналу, займається закупкою матеріалів, взаємодіє з адміністрацією та багато іншого. Саме тому його робота не передбачає постійного знаходження в офісі. Для прийому запитів від мешканців в офісі постійно працює адміністратор, також функціонує онлайн-сервіс для прийому заявок.  Для зустрічі із управляючим ви можете звернутись до адміністратора у робочий час за телефоном +38 067 388 61 88 або подати онлайн-заявку і узгодити дату та час зустрічі. 4. Загальні питання 4.1 Хто буде обслуговувати обʼєкти: котельня, паркінг, стилобат, прибудинкова територія, ТРЦ.  - На сьогодні ТОВ «Комфорт-Таун» обслуговує: 3 будинки, котельню та прибудинкову територію. Рішення по обслуговуванню інших об’єктів буде - із введенням їх в експлуатацію.    4.2 Чи керуюча компанія афільована з девелопером проєкту White Lines – компанією A Development?  - Ні, це різні компанії, керуюча компанія не входить до групи A Development. ТОВ «Комфорт Таун», як керуюча компанія, була запропонована партнером проєкту – компанією FuturaHata. 5. Питання до Забудовника  (інформацію надали представники Забудовника):  5.1 Введення в експлуатацію обʼєктів  - Плановий період здачі паркінга: лютий-березень 2025 року. - Введення в експлуатацію ТРК - кінець 2025 року. 5.2 Чи гарантував відділ продажів встановлення генераторів в будинках від Забудовника? - Ні, такої інформації інвесторам не надавалось. 5.3 Яка ситуація із бомбосховищами? - Бомбосховище поруч з 102 секцією – власність ДП «Національний центр О.Довженка», воно і залишиться у власності Центру Довженка.  Наразі триває погодження інвестиційного договору з ДП «Національний центр О.Довженка» щодо зведення надбудови над бомбосховищем, натомість Забудовник зобовʼязується його відремонтувати. Як надалі вирішить його використовувати власник – ми не знаємо. Найближче бомбосховище, зареєстроване в ДСНС – станція метро Голосіївська. 5.4 Тимчасова парковка  - Забудовник вже облаштував тимчасову парковку за адресою вул. Васильківська, 3 (поруч зі 101 секцією, заїзд з вулиці Васильківської), наразі погоджуємо організаційні питання щодо користування парковкою. 5.5 Відновлення плитки в коридорі - Забудовник поступово проводить заміну плитки, що відшаровується. 6. Резервне живлення 6.1 Який період розтермінування кредиту? - Термін погашення кредиту – червень 2025 року. В разі, якщо на кінець періоду кредитування вартість витрат не буде покрита, відповідна частина обладнання буде повернута. 6.2 Чи був проведений аналіз ринку по резервному живленню? - Так, інформація надавалась мешканцям в чаті, а також особисто під час зустрічей із управляючим. Було вивчено 5 пропозицій рішень і за критеріями вартості, термінів виконання обрано поточного контрагента.

10.01.2025 ℹ️Прямі договори на постачання електроенергії

Друзі, у звʼязку з переходом комплексу на прямі договори із ДТЕК просимо укласти договір з 🔹ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» про надання послуг з розподілу електричної енергії та  🔹YASNO ТОВ «КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ».  ‼️Після укладання договорів із ДТЕК та YASNO необхідно обовʼязково надіслати в керуючу компанію копію акту опломбування із зафіксованими початковими показниками лічильників на адресу: billing@comfort-town.com.ua Укладайте договори онлайн – це шкидко та зручно! 1. На сайті https://www.dtek-kem.com.ua/ua/enter-contract_all обираємо: - Укласти договір  - Тип клієнта – Фізична особа - Обʼєкт – Квартира - Придбали квартиру в новобудові? - Укласти договір - Реєструємось та додаємо документи з переліку на сайті. Заявка розглядається в ДТЕК протягом 3-5 днів. Після розгляду заявки вам надійде повідомлення про укладення договору.  Переглянути договір можна в особистому кабінеті ДТЕК.   2. Після отримання договору з ДТЕК наступним кроком необхідно укласти договір з YASNO:  - перейти на сайт https://yasno.com.ua/electricity-supply-form - обрати Київ - покроково заповнити всі поля Форми Заявки - завантажити документи та очікувати повідомлення від YASNO.   За більш детальною інформацією щодо укладення договорів просимо звертатись до контакт-центру ДТЕК та YASNO.    Якщо у вас немає можливості самостійно займатись процесом укладення договорів, ви можете замовити послугу за телефоном: +380 (93) 255 85 07  

22.11.2024 ℹ️Шановні мешканці,

Розʼяснюємо питання щодо нарахувань цього місяця. Згідно Законодавства України кожен співвласник багатоквартирного будинку несе зобов’язання щодо належного утримання спільного майна з моменту отримання права власності. У разі відчуження квартири чи нежитлового приміщення новий власник набуває усіх прав та/або обов’язків попереднього власника як співвласника. На цій підставі, цього місяця за окремими адресами відбулось нарахування вартості послуг керуючої компанії, а також консьєрж-сервісу, охорони, домофону та спожитих ресурсів (опалення, водопостачання, електроенергія) за попередні періоди – з дати отримання права власності на квартиру. Якщо у Вас залишились питання по вашому нарахуванню просимо подавати онлайн-заявки до керуючої компанії.

22.11.2024 ℹ️До уваги мешканців

⚒️У звʼязку з будівельними роботами в секції 103, у четвер 14.11.2024 буде зупинено роботу вантажного ліфту протягом дня.  Просимо власників врахувати при плануванні доставки вантажу.

22.11.2024 До уваги мешканців!

♨️ В ЖК «White Lines » розпочались роботи з подачі тепла в будинки.  Підключення відбуваються поетапно, процес планується завершити протягом тижня. ▶️Просимо перевіряти засоби опалення у приміщеннях щодо цілісності і подавати заявки до керуючої компанії в разі виявлення протікання  

22.11.2024 Друзі, звітуємо!

⚡️Станом на 25 жовтня зібрано 1.383.935,31 грн. Дякуємо всім за вашу участь!💚 ✅На сьогодні вже повністю змонтована система резервного живлення секції 102.  Це дасть змогу забезпечити – найголовніше -  роботу  котельної комплексу🔥 А також живлення основних вузлів секції 102: - 2 теплопункти; - наносну станцію для подачі води; - аварійне освітлення МЗК та робочі місця консьєржів; - систему контроля доступу, домофонії та відеоспостереження; - обладнання інтернет провайдерів. ✅Закуплена основна частина обладнання для секції 101. ❇️Ми звертаємось до спільноти долучатись до збору, щоб разом забезпечити енергонезалежність будинків комплексу і зберегти комфорт та стан комунікацій під час блекаутів та морозів. ⚡️Інвестиція в автономне живлення — це не лише гарантія стабільного життя, а й підвищення привабливості Вашої нерухомості⚡️

22.11.2024 Друзі,

⚡️За підсумками перших днів, станом на 16.09.2024 вже зібрано 258296,77 грн. Дякуємо всім за вашу участь!💚 Нагадуємо, що платежі обробляються банками протягом 1-3 робочих днів з моменту оплати, тому це ще не повна сума оплат на сьогоднішню дату 👍 ‼️Просимо звернути увагу:  Для оплати внеску по реквізитах в банках, щоб платіж коректно зарахувався необхідно перевіряти: Отримувача платежу та обовʼязково вносити Призначення платежу з квитанції: Отримувач: ТОВ "КОМФОРТ-ТАУН" код ЄДРПОУ: 37652914 Р/р: UA063005280000026000000026495 МФО:300528 АТ «ОТП Банк» ‼️Призначення платежу - з квитанції:  Разовий внесок на забезпечення резервного живлення будинку (проведення технічного переоснащення), Прізвище, ім'я, по батькові, Адреса, Номер особового рахунку  - 8 цифр Приклад: Разовий внесок на забезпечення резервного живлення будинку (проведення технічного переоснащення), Коваленко Сергій Іванович, Ужгородський пров., 4/1, кв. 801, о/р 1101 2801 ▶️В разі, якщо банківський платіж було здійснено на ТОВ "Комфорт-Таун", але вказане не коректне призначення платежу, просимо скласти заяву до КК на зарахування коштів як "Разовий внесок на забезпечення резервного живлення будинку (проведення технічного переоснащення)" – це необхідно для коректного проведення платежу в бухгалтерському обліку.  Ви можете передати заяву в паперовому вигляді в офіс КК, через консьєржа або поштою.  Якщо такої можливості немає - скан-копію заяви можна додати в розділі "Заявки до КК" або надіслати на електронну адресу office@white-lines.com.ua ▶️Залишається питання із платежами в Монобанк. Ми звернулись до них із запитом налагодити коректну форму для оплати. В Монобанку повідомили, що працюють над вирішенням цього питання.  ▶️В Приватбанку для зручності створено шаблон оплати  - переходьте за посиланням та сплачуйте легко!

13.09.2024 Зважаючи на обставини в енергетичній сфері країни, разом зі спільнотою мешканців ЖК «White Lines» ми прагнемо зробити наш комплекс енергонезалежним і організовуємо збір коштів на встановлення автономного живлення в будинках⚡️

Проєкт включає встановлення системи акумуляторів із інверторами, що в автоматичному режимі вмикаються під час стабілізаційних відключень світла та блекаутів.

Новини

Завантажте наш додаток