Питання

1. Як вперше авторизуватися в особистому кабінеті?

2. Як мені увійти в мобільний додаток?

3. Я не можу авторизуватися за електронною адресою. Поширені причини:

4. Я не пам’ятаю електронну адресу, яку надав(ла) при укладенні договору з керуючою компанією. Що робити?

5. Я втратив(ла) доступ до пошти, яку вказував(ла) при укладенні договору з керуючою компанією? Як можна змінити пошту?

6. Хочу змінити пароль. Як це зробити?

7. Хто бачить новий пароль?

8. Як отримати доступ до сайту і мобільного додатка орендарю?

 

1. Як вперше авторизуватися в особистому кабінеті?

Для доступу в особистий кабінет на сайті https://white-lines.com.ua/backend/login або в додатку Комфорт Таун:

Логін 

  • Адреса електронної пошти, яку ви надали при укладенні договору з керуючою компанією.

Пароль

  • Встановлюється власником самостійно. Для встановлення паролю необхідно натиснути “Забули пароль”, ввести електронну адресу (яку ви надали при укладенні договору). На пошту прийде форма для встановлення паролю.

Увага! Пароль має бути не менше 8 символів.

Нижче наведена детальна інструкція:

1.1. Для авторизації натисніть вхід.

 

1.2 Натисніть кнопку: Забули пароль?

 

1.3 Відкриється форма Скинути пароль. Впишіть в поле “Адреса електронної пошти електронну адресу, яку ви надали керуючій компанії при укладанні договору, і натисніть “Надіслати посилання для скидання паролю”. 

 

1.4 На вказану електрону адресу прийде форма для встановлення паролю. Натисніть кнопку “Скинути пароль”.

1.5 У форму впишіть електронну адресу (яку ви надали керуючій компанії при укладенні договору), пароль, підтвердіть пароль

Увага! Пароль має бути не менше 8 символів.

Тепер ви можете заходити в особистий кабінет.

2. Як мені увійти в мобільний додаток?

Завантажте мобільний додаток.

Логін (ваш e-mail) та Пароль - для застосунку ті самі, що й для входу на сайт.

3. Я не можу авторизуватися за електронною адресою. Поширені причини:

  • При укладенні договору з керуючою компанією ви вказали декілька поштових скриньок. 
  • Електронна адреса, на яку мені приходять квитанції не підходить? - Квитанції надсилаються на усі електронні адреси, надані власником. Проте логіном виступає тільки одна з них.
  • Перевірте, чи не введено окремі літери електронної пошти кирилицею (російська/українська мова).

4. Я не пам’ятаю електронну адресу, яку надав(ла) при укладенні договору з керуючою компанією. Що робити?

У випадку, якщо жодна з електронних адрес, на які приходять квитанції, не підходить для авторизації, зверніться у службу технічної підтримки: support@comfort-town.com.ua

У листі вкажіть:

  • Ім’я, прізвище власника який укладав договір з керуючою компанією. 
  • Номер приміщення. 
  • Фотографія документів, що підтверджують особу власника (це необхідно для убезпечення персональних даних).

Технічна підтримка надішле вам електронну адресу, яка вказана основною і являється логіном для входу в особистий кабінет.

5. Я втратив(ла) доступ до пошти, яку вказував(ла) при укладенні договору з керуючою компанією. Як можна змінити пошту?

Для зміни пошти зверніться у службу підтримки: support@comfort-town.com.ua

У темі листа вкажіть “Зміна основної електронної пошти”.

У листі зазначте:

  • Адресу пошти, яку ви б хотіли зробити своїм логіном.
  • Ім’я, прізвище власника помешкання який укладав договір з керуючою компанією. 
  • Номер приміщення. 
  • Фотографія документів, що підтверджують особу.

6. Хочу змінити пароль. Як це зробити?

Після авторизації на сайті натисніть на своє ПІБ (в верхньому правому куті).

Оберіть розділ Мій обліковий запис. Виберіть функцію змінити пароль.

Якщо не памʼятаєте старий пароль, Після авторизації на сайті натисніть на своє ПІБ (в верхньому правому куті).

Оберіть Вийти. І в формі входу настніть "Забули пароль" (див. п.1.2)

7. Хто бачить новий пароль?

Ваш пароль знаєте тільки ви. Співробітники керуючої компанії не мають доступу до інформації про ваш пароль.

8. Як отримати доступ до сайту і мобільного додатка орендарю?

Кожен власник має можливість зареєструвати 1 орендаря в своєму приміщенні та надати йому доступ до особистого кабінету. Після реєстрації - орендар зможе користуватися сайтом та додатком під власним обліковим записом.  

Орендар не має доступу до інформації орендодавця.

Для реєстрації орендаря необхідно авторизуватися на сайті, та в боковому меню обрати розділ Орендарі.

Після цього натиснути кнопку Додати.

 

Обов'язково заповніть поля, де позначено червоним * :

Якщо ви хочете, щоб Орендар отримував квитанції - встановіть відмітку /галочку/ “Квитанції”

Після заповнення картки натисніть кнопку Зберегти.

Після реєстрації орендаря, йому необхідно авторизуватися (див. питання #1. Як вперше авторизуватися в особистому кабінеті?)

Новости

Загрузите наше приложение