ℹ️Друзі, публікуємо підсумки та основні питання-відповіді з нашої зустрічі зі спільнотою мешканців.
1. Питання з обслуговування
1.1 Нормативи прибирання будинків та прибудинкової території, обовʼязки консʼєрж-сервісу та управляючого.
- Відповідна інформація буде розміщена на каналі керуючої компанії та в холах будинків, ви зможете ознайомитись у будь-який зручний час.
1.2 Що входить до прибирання прибудинкової території? Чи включено стилобат?
- Стилобат ще не передано в обслуговування керуючої компанії, тому на сьогодні прибирання прибудинкової території це: вхідні групи будинків, прибирання сміттєвих урн, підмітання тротуарів вздовж будинків, зона тимчасового паркування секції 102, стрижка газонів в літній період, прибирання снігу та обробка в зимовий період.
1.3 Відновлення пошкоджених сходів вхідної групи 101 секції
- Роботи з відновлення заплановані і будуть виконані Забудовником.
1.4 Чи можливо закупити стовпчики замість сфер для обмеження паркування?
- На момент, коли надійшло питання, Забудовником вже були закуплені напівсфери.
1.5 Пропозиція від мешканців – встановити шлагбаум для контролю паркування біля секції 102.
- Проєктом не передбачено паркування на території біля вхідної групи секції 102. Наразі ця зона використовується для тимчасового паркування, поки не запрацює паркінг. Але в подальшому це буде зона променаду – зона без авто.
2. Економічні питання
2.1 Чи відбувається постійна зміна вартості обслуговування.
- Корегування вартості обслуговування відбулось один раз - з 1 червня 2024 р. – у звʼязку зі збільшенням цін на електроенергію і наразі становить 30,74 грн./м2.
Інших змін вартості протягом періоду обслуговування не проводилось (з 01.10.2023 по 01.06.2024 вартість була – 26,36 грн./м2)
В перші місяці здачі комплексу проводився перерахунок вартості – це стандартна практика в нових ЖК. А наразі в квитанціях нарахування проводяться за базовим тарифом - 30,74 грн./м2.
Питання щодо перерахунку вартості обслуговування буде вирішуватись за підсумками витрат, надходжень та заборгованості за 2024 рік (відповідний річний звіт буде надано в лютому 2025 року).
- Нарахування в листопаді-грудні 2024 року.
По окремим приміщенням власники могли побачити більші суми в квитанціях (квартири, комори).
Це пов’язано із донарахуванням за обслуговування - за період між отриманням права власності та укладанням договору з УК (не всі власники одразу прийшли до УК після отримання ПВ).
Зараз в період листопад-грудень була проведена перевірка дати набуття права власності по приміщеннях. Було виявлено, що окремі власники не уклали вчасно договір із керуючою компанією ТОВ «Комфорт-Таун» і не сплачували за послуги в цей період. Водночас, згідно Законодавства, власник несе зобовʼязання - з моменту отримання права власності, не залежно від підписання договору з УК.
Через це в окремих квитанціях зроблено донарахування.
Якщо у вас зʼявляються питання по нарахуваннях - подавайте, будь ласка, заявку до УК, Вам нададуть розʼяснення, та, за необхідністю, акт звірки.
2.2 Звітування
- Ми працюємо над підготовкою звіту з фактичних витрат та надходжень коштів. Він буде опублікований на сайті керуючої компанії і доступний для ознайомлення.
В подальшому планується підготовка звіту щоквартально.
2.3 Підтвердження відсутності заборгованості перед постачальниками ресурсів (е/е, газ, вода).
- Повідомляємо, що ТОВ «Комфорт-Таун» не має заборгованості перед постачальниками ресурсів за попередні періоди. На запит мешканців готові надавати офіційного листа від Товариства.
2.4 Хто закуповує газ, по якому тарифу: для населення чи для комерції?
- Станом на 2024 рік газ для житлового комплексу закуповується Товариством по тарифам для населення.
3. Комунікація
- Домовились вчасно попереджати про зміни в тарифі, зміни в квитанціях.
3.1 Управляючий відсутній в офісі
- Робота Управляючого полягає у вирішенні цілої низки робочих завдань: вирішує поточні питання в будинках, перевірку персоналу, займається закупкою матеріалів, взаємодіє з адміністрацією та багато іншого. Саме тому його робота не передбачає постійного знаходження в офісі.
Для прийому запитів від мешканців в офісі постійно працює адміністратор, також функціонує онлайн-сервіс для прийому заявок.
Для зустрічі із управляючим ви можете звернутись до адміністратора у робочий час за телефоном +38 067 388 61 88 або подати онлайн-заявку і узгодити дату та час зустрічі.
4. Загальні питання
4.1 Хто буде обслуговувати обʼєкти: котельня, паркінг, стилобат, прибудинкова територія, ТРЦ.
- На сьогодні ТОВ «Комфорт-Таун» обслуговує: 3 будинки, котельню та прибудинкову територію. Рішення по обслуговуванню інших об’єктів буде - із введенням їх в експлуатацію.
4.2 Чи керуюча компанія афільована з девелопером проєкту White Lines – компанією A Development?
- Ні, це різні компанії, керуюча компанія не входить до групи A Development. ТОВ «Комфорт Таун», як керуюча компанія, була запропонована партнером проєкту – компанією FuturaHata.
5. Питання до Забудовника
(інформацію надали представники Забудовника):
5.1 Введення в експлуатацію обʼєктів
- Плановий період здачі паркінга: лютий-березень 2025 року.
- Введення в експлуатацію ТРК - кінець 2025 року.
5.2 Чи гарантував відділ продажів встановлення генераторів в будинках від Забудовника?
- Ні, такої інформації інвесторам не надавалось.
5.3 Яка ситуація із бомбосховищами?
- Бомбосховище поруч з 102 секцією – власність ДП «Національний центр О.Довженка», воно і залишиться у власності Центру Довженка.
Наразі триває погодження інвестиційного договору з ДП «Національний центр О.Довженка» щодо зведення надбудови над бомбосховищем, натомість Забудовник зобовʼязується його відремонтувати. Як надалі вирішить його використовувати власник – ми не знаємо. Найближче бомбосховище, зареєстроване в ДСНС – станція метро Голосіївська.
5.4 Тимчасова парковка
- Забудовник вже облаштував тимчасову парковку за адресою вул. Васильківська, 3 (поруч зі 101 секцією, заїзд з вулиці Васильківської), наразі погоджуємо організаційні питання щодо користування парковкою.
5.5 Відновлення плитки в коридорі
- Забудовник поступово проводить заміну плитки, що відшаровується.
6. Резервне живлення
6.1 Який період розтермінування кредиту?
- Термін погашення кредиту – червень 2025 року. В разі, якщо на кінець періоду кредитування вартість витрат не буде покрита, відповідна частина обладнання буде повернута.
6.2 Чи був проведений аналіз ринку по резервному живленню?
- Так, інформація надавалась мешканцям в чаті, а також особисто під час зустрічей із управляючим. Було вивчено 5 пропозицій рішень і за критеріями вартості, термінів виконання обрано поточного контрагента.
Звіт зі збору та витрат буде опубліковано на сайті керуючої компанії для ознайомлення